Business

Dôvody, prečo sú začínajúce podniky rizikovejšími než franšíza

V začínajúcich fázach prieskumu budete musieť zvážiť, či chcete spustiť startup podnikanie alebo kúpiť franšízu. Obe majú svoje výhody a väčšinou rozhoduje osobnosť podnikateľa. Ten, kto chce robiť všetky rozhodnutia o tom, ako jeho podnikanie funguje  by zistil, že sloboda je veľkou výhodou pri startup podnikaní.
Pokiaľ ide o hodnotenie rizík, je však niekoľko dôvodov, pre ktoré sú začínajúce podniky rizikovejšie než investície do franšízingového businessu. Toto sú tri hlavné dôvody.

startup

1. Musíte vytvoriť svoju vlastnú značku
Vytváranie identity značky je ťažké a časovo náročné, čo často trvá niekoľko rokov. Väčšina majiteľov firiem nemá dostatok času a prostriedkov na to, aby strávili roky budovaním značky od začiatku, takže nedokážu rásť pred ich bezprostredným okruhom vplyvu svojich konkurentov. Franšízové firmy prichádzajú s už vybudovanou značkou, vrátane loga, sloganov, značiek či tímového oblečenia.

2. Pracujete bez siete kontaktov
Podporný systém je rozhodujúci pre úspech v podnikaní, pretože dokonca aj tie najlepšie podniky budú občas čeliť výzvam. Keď sa veci zhoršujú, majitelia startupových firiem sa musia spoľahnúť na to, aby zistili, ako pracovať s problémami . Franšízingové podniky  ponúkajú bezkonkurenčnú podporu pre svojich franšizantov a ponúkajú podporu firemným tímom, regionálnym riaditeľom a vedeniu partnerov.

počítač

3. Financovanie môže byť frustrujúce
Majitelia začínajúcich podnikov musia robiť všetko, aby zabezpečili financovanie svojho podnikania. Musia napísať svoj vlastný podnikateľský plán, potom predať svoj nápad rodine, priateľom alebo miestnym bankám, aby získali finančné prostriedky. Navyše, väčšina podnikateľov zriedka vie, koľko peňazí potrebuje na to, aby začali svoju činnosť a koľko budú potrebovať na to, aby prežili v priebehu rokov, kedy podnik rastie. Franšízingové firmy pomôžu kandidátom vypracovať svoj podnikateľský plán, môžu často pomáhať s preferovanými partnermi na financovanie a sú schopní dať záujemcom presne vedieť, koľko peňazí potrebujú na to, aby sa stali vlastníkmi franšízy.